Alle nyheder

19. juli 2022

Nyhed

Danske Rederier søger en serviceminded ejendomsfunktionær / servicemedarbejder

Danske Rederier søger en serviceminded ejendomsfunktionær / servicemedarbejder

Vil du være med til at holde Søfartens hus i Amaliegade, en fredet og bevaringsværdig ejendom, i tip-top stand til glæde og gavn for besøgende og daglige brugere? Er du en blæksprutte med ansvar, engagement og et servicegen ud over alle grænser? Brænder du for at give husets gæster en oplevelse af at være i centrum? Er du vant til at have mange bolde i luften, og trives du med et til tider højt tempo? Formår du at bidrage til et godt samarbejde med både leverandører, håndværkere, lejere, medarbejdere m.fl.? Så er det dig, som vi lige står og mangler.

 

Søfartens hus er omdrejningspunktet for dansk skibsfart i en international og spændende branche

Du bliver en del af et engageret team i Danske Rederier – en arbejdsgiver- og brancheforening. Sammen sørger teamet for, at Søfartens hus er åbent og altid fungerer på hverdage, til arrangementer. Du vil være husets vicevært og få ansvaret for den løbende ejendomsdrift, hvortil der er en ekstern tilknyttet deltids gårdmand. Du vil være ansvarlig for at indhente overslag og tilbud fra håndværkere, godkendelse af indkøbsfakturaer samt overholdelse af budgetter. Til tider skal du også selv gå til hånde ved småreparationer, snerydning, kørselsopgaver m.v. Du vil også få kontakten til andre leverandører sammen med mødeservicechefen, når der skal foretages indkøb for andre afdelinger i huset, herunder vores Ledelsessekretariatet. Du vil sammen med Økonomiafdelingen sørge for, at vores ejendomme i København og Bruxelles holdes i velvedligeholdt stand samt løbende renoveres efter behov såvel som inden for fredningsbestemmelser. Du vil herudover dagligt bistå vores mødeservicechef og en piccoline/piccolo i den daglige mødeservering. Dette omfatter alt lige fra kaffemøder, frokostmøder til større arrangementer, hvor medlemmer, gæster og samarbejdspartnere fra både ind- og udland deltager. Det er dine kollegaer i vores kantine/køkken, som står for produktion af mødeforplejning, mens kollegaerne i Ledelsessekretariatet planlægger arrangementer. Du, mødeservicechefen og piccolinen/piccoloen bidrager selvfølgelig hertil samt sørger for serveringen.

Du vil sammen med dine kolleger i teamet typisk være de første, som husets brugere samt besøgende møder. Derfor er det vigtigt for os, at du kan skabe en behagelig og imødekommende stemning, så alle brugere føler sig taget godt af og besøgende velkommen – herunder også på engelsk til dem, som ikke måtte tale dansk.

Arbejdet er præget af mange forskelligartede opgaver, hvorfor du forventes selv at kunne være med til at præge løsningen og prioritere, især når der er travlt. De længerevarende vedligeholdelsesplaner kræver som følge af husets fredning en særlig grundighed og opfølgning, herunder koordinering med forskellige håndværkere og vores husarkitekt i tæt samarbejde med Økonomiafdelingen. Det samme gælder i forbindelse med planlægningen og afviklingen af store arrangementer, hvor alle husets kræfter forventes at bidrage. Du kan forvente en stor grad af samarbejde og involvering, ligesom du også vil opleve selvstændige opgaver og ansvarsområder, hvor det er dig, som skal tænke flere led frem og have et skarpt overblik.

Attraktiv arbejdsplads

Du bliver en central del af en moderne og åben erhvervsorganisation, hvor der er plads til stor personlig udfoldelse, højt til loftet og et fladt hierarki. Vi byder nye ideer velkomne og lægger vægt på at være en arbejdsplads, hvor vi arbejder mod fælles mål ad nye veje. Vi er en arbejdsplads med fokus på trivsel, hvor vi værner om det gode samarbejde og et højt humør. Samtidig kan du se frem til udfordrende og forskelligartede opgaver i et spændende og krævende miljø med dygtige og kompetente kollegaer, hvor vi løser opgaverne ud fra en høj faglig standard.

Løn efter kvalifikationer.

Din profil

  • Har en relevant håndværksmæssig baggrund, uddannet ejendomsserviceteknikker eller anden bygningsteknisk baggrund og derfor kan forstå de forskellige områder ved ejendomsdrift.
  • Har relevant erfaring fra en lignende stilling, der muliggør hurtig overdragelse fra tidligere medarbejder, men også så du selvstændigt kan varetage den daglige ejendomsdrift.
  • Har viden om bæredygtig ejendomsdrift, projektstyring, budgetlægning og ejendomsøkonomi – ikke et krav.
  • Egen bil er en fordel, så har vi parkeringspladsen
  • Har et stort servicegen, herunder er imødekommende og engageret samt tager ansvar, er mødestabil og god til at overholde aftaler og tidsfrister.
  • Er fleksibel, omstillingsparat og god til at samarbejde, ligesom du kan arbejde selvstændigt og udvise initiativ.
  • Er præsentabel og har ordenssans
  • Har rimeligt flair for IT og systemer, da mange af vores processer er digitaliserede
  • Kan begå sig på dansk og engelsk både i skrift og tale
  • Er robust, social, engageret, humørfyldt og har en god portion gå-på-mod.

Vi glæder os til at høre fra dig

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved at kontakte økonomidirektør Thomas S. Prebendorf på telefon 24 83 12 42. Stillingen er normeret til 37,5 timer inkl. betalt frokosttid, og du må forvente noget overarbejde mod betaling eller mulighed for afspadsering.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV og relevante bilag på mail HR@danishshipping.dk senest torsdag den 11. august 2022. Du skal i emnefeltet på mailen angive ”Ejendomsfunktionær”.

Vi forventer at afholde samtaler i ugerne 33-34 med henblik på tiltrædelse den 1. oktober 2022.

Danske Rederier

Danske Rederier er en interesse- og arbejdsgiverorganisation for danske rederier. Skibsfarten er Danmarks største eksporterhverv og kernen i Det Blå Danmark, som skaber mere end 100.000 danske arbejdspladser. Vi er et vigtigt erhverv lige fra hovedstad til yderkommuner, herunder også færgefarten, som er en integreret del af den danske infrastruktur. Dansk skibsfart står for kvalitetsskibsfart, der kombinerer ansvarlighed overfor sine omgivelser med stærk konkurrenceevne. Danske rederier står for omkring 22 procent af den samlede danske eksport. Se mere på www.danishshipping.dk.