07. september 2021

Danske Rederier søger IT-studerende

Danske Rederier søger en servicemindet IT-studerende til teamet, som er frisk på at hjælpe til med den daglige drift samt brugersupport.

Vi er en moderne og åben erhvervsorganisation, hvor der er plads til stor personlig udfoldelse og fladt hierarki. Vi byder nye ideer velkomne og lægger vægt på at være en arbejdsplads, hvor vi arbejder mod fælles mål ad nye veje. IT-afdelingen hjælper dagligt omkring 70 brugere i huset, herunder lejere, gæster og medlemmer, som blandt andet har behov for hjælp med fx AV-udstyr til møder. Du vil efter evne også blive inddraget i relevante projektopgaver, herunder overgangen til et hybridt arbejdsmiljø.

Dine opgaver vil primært være

• 1st & 2nd line IT-support.
  • Support af Office 365 pakken.
  • Support på videokonferencer som afholdes på Cisco Webex og Microsoft Teams.
  • Support af iPhone og iPad.
  • Udrulning af software.

Din profil

Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant IT-uddannelse og gerne vil kombinere teori med praksis. Erfaring fra fritidsjob inden for IT eller servicefag er ikke en forventning. Du vil sammen med dine kolleger i teamet være i kontakt med brugerne i huset, hvorfor du skal kunne samarbejde såvel som varetager opgaver selvstændigt samt er pligtopfyldende og trives med at tage ansvar. Det er vigtigt for os, at du kan skabe en tillidsfuld stemning og er imødekommende. Du må gerne udvise initiativ og evne til at arbejde med flere opgaver på en gang. Da vi i vores hus ofte har engelsktalende gæster, så er det vigtigt, at du kan begå dig på engelsk i daglig tale og på skrift.

Vi glæder os til at høre fra dig

Stillingen er normeret til 15 timer ugentligt, fordelt på 2-3 dage om ugen, som planlægges ud fra dit uddannelsesskema. Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved at kontakte IT Manager Jacques Giordano på telefon 33 48 92 48.

Send din ansøgning mærket i emnefeltet ”IT-studerende”, og vedlæg relevante bilag såsom CV og referencer til HR@danishshipping.dk senest mandag den 20.september 2021.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 38 og uge 39 med henblik på tiltrædelse snarest muligt.

Danske Rederier

Danske Rederier er en interesse- og arbejdsgiverorganisation for danske rederier. Skibsfarten er Danmarks største eksporterhverv og kernen i Det Blå Danmark, som skaber 95.000 danske arbejdspladser. Dansk skibsfart står for kvalitetsskibsfart, der kombinerer ansvarlighed overfor sine omgivelser med stærk konkurrenceevne. Det Blå Danmark står for omkring 17 % af den samlede danske eksport. Se mere på www.danishshipping.dk