Alle nyheder

18. maj 2022

Nyhed

Er du vores nye servicemindede piccoline/piccolo?

Danske Rederier søger en ny piccolo/piccoline til varetagelse af mange alsidige og praktiske opgaver sammen med et dygtigt team af kolleger i vores interne servicefunktioner.

Du bliver en del af et engageret team i en arbejdsgiver- og brancheforening i en international branche, som servicerer til møder med vores medlemmer, gæster og samarbejdspartnere fra både ind- og udland i vores hus i Amaliegade.

Du vil sammen med dine kolleger i teamet typisk være de første, som besøgende i vores hus møder. Derfor er det vigtigt for os, at du kan skabe en behagelig og imødekommende stemning, så alle føler sig velkommen – herunder også de, som ikke måtte tale dansk. Herudover er det dig og dine kollegaer, som til dagligt sørger for, at husets mange servicefunktioner fungerer samt understøtte huset med diverse sekretariatsopgaver.

Vi forestiller os, at du er ved eller har færdiggjort en gymnasial uddannelse eller lignende og at du nu ønsker erhvervserfaring, inden du påbegynder dit videre uddannelsesforløb. Vi vil i din tid hos os arbejde for, at du tilegner dig relevante kompetencer, som du senere i din karriere vil få brug for. Erfaring fra tidligere eller lignende fritidsjob inden for servicefaget er derfor ikke et krav, men kun en fordel.

Stillingen, der er tidsbestemt frem til den 31. juli 2023, er normeret til mellem 30- 35 timer ugentligt med mulighed for betalt ekstraarbejde ved aftenarrangementer samt ekstravagter i receptionen/omstillingen.

Din profil

  • Udadvendt, frisk og imødekommende med et godt humør
  • Servicemindet og med lyst til at samarbejde
  • Mødestabil og god til at overholde aftaler og tidsfrister
  • Initiativrig, god til at prioritere mellem flere opgaver på én gang
  • Præsentabel og har ordenssans
  • Har rimeligt flair for IT og gerne kendskab til office-pakken
  • Kan begå sig på engelsk i daglig tale

 

Dine opgaver vil være

  • Mødeservice (opdækning, servering, oprydning m.v.)
  • Telefonpasning og afløsning i vores reception
  • Intern postomdeling, frankering, budopgaver og mindre byærinder
  • Bistå ved events og andet samt lettere opgaver forbundet med hjemmeside, intranet og Outlook.
  • Fotokopiering og efterbehandling af kopiopgaver
  • Ad hoc og forefaldne opgaver

Vi glæder os til at høre fra dig

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved at kontakte Mødeservicechef Lene Willumsen på tlf. 33 48 92 74.

Send din ansøgning med relevante bilag, gerne kort CV og evt. referencer på tidligere ansættelser, til HR@danishshipping.dk senest d.31 maj 2022. Skriv ”Piccoline/piccolo” i emnefeltet. Vi forventer at afholde samtaler i uge 23-24 med henblik på tiltrædelse pr. 1 august 2022.

Danske Rederier

Danske Rederier er en interesse- og arbejdsgiverorganisation for danske rederier. Skibsfarten er Danmarks største eksporterhverv og kernen i Det Blå Danmark, som skaber mere end 100.000 danske arbejdspladser. Vi er et vigtigt erhverv lige fra hovedstad til yderkommuner, herunder også færgefarten, som er en integreret del af den danske infrastruktur. Dansk skibsfart står for kvalitetsskibsfart, der kombinerer ansvarlighed overfor sine omgivelser med stærk konkurrenceevne. Danske rederier står for omkring 22 procent af den samlede danske eksport. Se mere på www.danishshipping.dk.