Jobopslag: Serviceminded sygeplejerske på deltid til internationalt lægekontor i København K

02.02.2017 Aktuelt

Medical Office, der har til huse i Rederiforeningens lokaler i Amaliegade 33 søger en ny sygeplejerske.

Som sygeplejerske hos Medical Office er du sammen med vores sekretær det første ansigt, som vores kunder møder. Kundeservice af høj kvalitet er omdrejningspunktet for den enkelte kundes forløb hos os.

Vores sygeplejerske varetager selvstændigt rejsevaccinationer, laboratoriearbejde og yder assistance til vores læger.

Som sygeplejerske har du desuden administrative opgaver som booking og telefonisk rådgivning af kunder, mailkorrespondance, fakturering og andre sekretæropgaver.

Vi er et lille tværfagligt team bestående af 3 læger, en sygeplejerske og en sekretær.

Vi følger med tiden og udvikler løbende vores kommunikationsformer med vores kunder, IT, sociale medier m.m. Vi forventer, at du vil være en aktiv del af dette.

Vi forventer, at du

• Er autoriseret sygeplejerske.
  • Har erfaring og interesse for den administrative side af sygeplejen.
  • Velformuleret i skrift og tale samt behersker engelsk og dansk på højt niveau.
  • Har IT-interesse og forståelse.
  • Er serviceminded, værdsætter en travl hverdag med fokus på kundetilfredshed og tager ansvar for, at kunden får en god oplevelse.
  • Har fornemmelse for godt købmandsskab med flair for kundeservice og salg.
  • Er positiv, professionel, engageret og kan arbejde selvstændigt.
  • Er omhyggelig, fleksibel og kan sætte dig ind i og prioritere kundernes og arbejdspladsens behov.

Du kan forvente

• Deltidsstilling på ca. 28 timer, som fordeles i tidsrummet på hverdage mellem 8.00 og 15.30.
  • Mindre dynamisk arbejdsplads, hvor alle yder og tager ansvar.
  • Udfordrende og interessante opgaver i et internationalt miljø.
  • Attraktiv lønpakke med løn efter kvalifikationer.

Ansøgning og frist

Stillingen ønskes gerne besat snarest. Har du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte læge Mette Gabriel på tlf. 33 48 92 63 eller mail meg@medicaloffice.dk

Ansøgningen med CV og relevante bilag skal mailes til hr@shipowners.dk senest 15. februar 2017 og med angivelse af ”Sygeplejerske” i emnefeltet.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende.

Hvem er Medical Office?

Medical Office (Lægekontoret) udfører lægeundersøgelser, vaccinationer og laboratorieundersøgelser af personer med tilknytning til det maritime Danmark samt til udlændinge bosat i Danmark. Vi leverer lægeservice af høj kvalitet i vores private lægekontor, service og en positiv tilgang til kunderne er vores varemærke. Se mere på www.medicalofiice.dk

Tilmeld nyheder

Meld dig til 'Seneste nyt' og du får automatisk en meddelelse pr. mail, når der er nyt fra Danske Rederier.

1. Mette Gabriel
    Adm. direktør for Medical Office ApS, Medical Office ApS