06. november 2020

Kontorer i flotte rammer ledige i Amaliegade

Nu er det muligt at komme tæt på kernen i Det Blå Danmark. Danske Rederier udlejer nemlig kontorlokaler i de smukke omgivelser i den fredede bygning i Amaliegade i København.

Et stenkast fra Amalienborg er det nu muligt at rykke ind på en af Københavns bedste adresser. Danske Rederier udlejer nemlig kontorlokaler i smukke rammer i Amaliegade.

Mange af de andre lejere i Amaliegade 33 er centrale spillere i Det Blå Danmark, så du kommer som ny lejer helt tæt på branchen. I dag har blandt andre Global Maritime Forum, MARLOG og Den Danske Maritime Fond hjemme i huset, der trods sine knap 100 år på bagen fremstår velholdt både inde og ude.

”Der er samlet mange spændende organisationer og aktører fra Det Blå Danmark i vores hus i Amaliegade. Derudover er bygningen og lokalerne ikke kun smukke, men også nemme at komme til med både bil og offentlig transport. Vi går derudover meget op i at have et godt forhold og samarbejde med alle vores lejere, da vi jo er tætte naboer, så det er på mange måder et attraktivt lejemål,” siger Thomas Prebendorf, økonomidirektør i Danske Rederier.

Der er tale om et lejemål på 100 kvadratmeter, der ligger i forbindelse med et dejligt gårdmiljø. Desuden er der parkeringspladser, man kan leje, med indkørsel fra Amaliegade og Bredgade.

Det er muligt at indrette kontorlokalerne efter behov, men med hensyn til at bygningen er fredet. Den blev i sin tid bygget af Dampskibsrhederi-Foreningen, som rykkede ind på adressen i 1922.

Det er desuden muligt at blive en del af husets kantineordning.

Hvis du er interesseret i at høre mere om lejemålet eller se det, så er du velkommen at kontakte Maj Bøgevig-Ruffing på 8188 3089 eller via mail til mbr@danishshipping.dk.

Danske Rederier er en interesse- og arbejdsgiverorganisation for danske rederier. Skibsfarten er Danmarks største eksporterhverv og kernen i Det Blå Danmark, som skaber 95.000 danske arbejdspladser. Se mere på www.danishshipping.dk