Lars Løkke og Søren Skou taler til Danske Rederiers årsdag

12.04.2018 Nyhed

Skibet er ladet med nye perspektiver, når Danske Rederier holder årsdag ombord på DFDS’ Pearl Seaways. Det sker den 24. maj, hvor bl.a. statsminister Lars Løkke Rasmussen, Søren Skou, CEO i Mærsk og Rane Willerslev, direktør for Nationalmuseet holder oplæg.

En lang række interessante talere er med, når Danske Rederier holder sin årsdag den 24. maj i forlængelse af den årlige generalforsamling. Lars Løkke Rasmussen og Søren Skou åbner dagen med at tale om deres visioner for henholdsvis Danmark og Mærsk.

Herefter har deltagerne mulighed for at vælge mellem tre forskellige sessioner, hvor der gås i dybden med tre temaer – fremtidens søfart, tiltrækning af talenter til shipping og digitalisering af skibsfarten.

Rane Willerslev, direktør for Nationalmuseet afslutter dagen med et oplæg, om hvordan den vilde tanke kan omsættes til det virkelige liv, transformere organisationer og skabe nye muligheder for innovation.

”Årsdagen vil give indblik fra spidsen af både Mærsk og det politiske Danmark. Derfor ser vi frem til en årsdag, der både engagerer og inspirerer vores medlemmer og mange samarbejdspartnere. Vores mål er at sætte tankerne i gang hos deltagerne, og give anledning til interessante samtaler og diskussioner,” siger Anne H. Steffensen, adm. direktør i Danske Rederier.

Der vil også være rig mulighed for at tale med og udbygge dit netværk inden for Det Blå Danmark. Se det fulde program for Danske Rederiers årsdag her: https://www.danishshipping.dk/arsdag-2018/

Tilmelding

Det er gratis at deltage i Danske Rederiers årsdag, men tilmelding er påkrævet. Vi har allerede rigtig mange tilmeldinger, men der vil være mulighed for at skrive sig på en venteliste ved at klikke her.

Journalister, der ønsker at deltage, bedes kontakte Lisbeth Kjær Larsen på lkl@danishshipping.dk.

Årsdagen foregår ombord på DFDS’ Pearl Seaways, der ligger til ved Dampfærgevej 30 i København Ø. Deltagere bedes møde op kl. 10.20 for at registrere sig og gå ombord, da årsdagen begynder kl. 10.45.

Tilmeld nyheder

Meld dig til 'Seneste nyt' og du får automatisk en meddelelse pr. mail, når der er nyt fra Danske Rederier.

1. Pernille Kempf
    Sekretariatschef, Danske Rederier